Konkursy na stanowiska naukowe

To jest archiwalna wersja strony zmienionej: 25.10.2024, 14:00
z powodu:

Korekta treści ogłoszenia.

Przejdź do wersji aktualnej.
Numer konkursu:01/2024
Opublikowane:10.10.2024, 14:36
Zakończenie:25.10.2024, 14:00
Rozstrzygnięcie:02.12.2024, 15:00 (jeszcze nierozstrzygnięty)
Podlega Ustawie:nie
Kontakt:office@itpe.pl

Konkurs na stanowisko Asystenta

Konkurs na stanowisko Asystenta

Działając\r\nna podstawie art. 43 ust. 6 ustawy z dnia 30 kwietnia 2010 r. o instytutach\r\nbadawczych, § 10 ust. 4 Statutu Instytutu Technologii Paliw i Energii oraz\r\nRegulaminu postępowania rekrutacyjnego przy zatrudnianiu pracowników naukowych\r\nwprowadzonego zarządzeniem nr 7/2023 wraz z późn. zm.

ogłaszam konkurs na stanowisko

Asystenta

w\r\npełnym wymiarze czasu pracy.

\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n

Do\r\nkonkursu mogą przystąpić osoby, które spełniają warunki określone w art. 43\r\nust. 5 Ustawy o instytutach badawczych z dnia 30 kwietnia 2010 r. 

1. Kandydaci\r\nubiegający się o stanowisko Asystenta powinni posiadać:

  • tytuł zawodowy magistra inżyniera uzyskany po\r\nukończeniu studiów na kierunku Technologia Chemiczna oraz być uczestnikiem lub absolwentem Szkoły\r\nDoktorskiej – rozprawa doktorska w końcowym etapie realizacji,

  • wiedzę oraz własne doświadczenie zawodowe w\r\nzakresie:

a)    wykonywania\r\nanaliz laboratoryjnych oraz oceny właściwości fizykochemicznych paliw stałych\r\n(węgiel, koks, biomasa, paliwa alternatywne) i odpadów pod kątem ich\r\nenergetycznego wykorzystania, chemicznego przetworzenia, etc,

b)    znajomości\r\ntechnik analitycznych, głównie optycznej spektrometrii emisyjnej ze wzbudzeniem w plazmie indukowanej ICP-OES, fluorescencyjnej spektrometrii\r\nrentgenowskiej z dyspersją fali WD-XRF oraz atomowej spektrometrii absorpcyjnej\r\nAAS,

c)    znajomości\r\nchemometrycznych metod w analizie danych i opracowywaniu algorytmów\r\nklasyfikacyjnych,

d)    wykonywania\r\nekspertyz dotyczących wykrywania nielegalnego spalania i współspalania odpadów w indywidualnych urządzeniach grzewczych dla jednostek samorządu terytorialnego

e)    realizacji\r\nkrajowych i międzynarodowych projektów badawczych,

f)     pracy\r\nw laboratorium akredytowanym,

g)   \r\nznajomości systemu zarządzania jakością ISO\r\n17025 oraz ISO 9001,

  • umiejętności:

a)    publikacji\r\nwyników badań w formie artykułów w językach polskim i angielskim,

b)    prezentacji\r\nwyników badań w formie referatów i posterów naukowych na konferencjach krajowych i międzynarodowych,

c)    wykonywania\r\nanalizy elementarnej, składu chemicznego popiołu i badania pierwiastków\r\nśladowych w paliwach stałych (węgiel, koks, biomasa, paliwa alternatywne) i\r\nodpadach,

d)   \r\nwykonywania analiz chemometrycznych w chemii\r\nanalitycznej,

  • dorobek naukowy wyrażony:

e)    autorstwem\r\nlub współautorstwem co najmniej 7 publikacji w czasopismach indeksowanych w\r\nbazie Journal Citation Reports,

f)     uczestnictwem\r\nw co najmniej 4 projektach badawczo-rozwojowych,

g)   \r\nprezentacją wyników badań na co najmniej 4\r\nkonferencjach krajowych,

  • znajomość języka angielskiego,
  • w przypadku obcokrajowców biegłą znajomość\r\njęzyka polskiego w mowie i w piśmie,
  • doświadczenie w pracy zespołowej,
  • nieposzlakowaną opinię,
  • prawo do korzystania w pełni z praw\r\npublicznych.

2.    Wykaz\r\nwymaganych dokumentów aplikacyjnych:

  • podanie,
  • życiorys naukowy,
  • spis publikacji naukowych z ostatnich 5 lat,
  • kopie najważniejszych publikacji (maksymalnie\r\n3),
  • odpis dokumentu potwierdzającego posiadane wykształcenie,
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie\r\nwymogów będących przedmiotem konkursu,
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw\r\npublicznych,
  • zgoda na\r\nprzetwarzanie danych osobowych dla potrzeb\r\nniezbędnych do przeprowadzenia niniejszego\r\nkonkursu.

W\r\nprzesłanych dokumentach prosimy zamieścić zgodę o treści:

„Zgodnie z art. 6 ust.1 lit. a ogólnego rozporządzenia\r\no ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych
\r\ndla potrzeb niniejszego konkursu.”

Klauzula informacyjna\r\ndla kandydatów do pracy znajduje się pod adresem itpe.pl/praca

Procedura\r\nzgłoszeń wewnętrznych oraz ochrony sygnalistów\r\nznajduje\r\nsię pod adresem itpe.pl/zgloszenia/

3.    Składanie\r\ndokumentów:

Termin\r\nskładania dokumentów upływa w dniu 25.10.2024 r. o godz. 14.00.

Za termin wpłynięcia\r\nzgłoszenia uznaje się datę dostarczenia dokumentów do ITPE. Dokumenty\r\nnależy składać w kancelarii ITPE w Zabrzu, ul. Zamkowa 1, pokój nr 9 (godz.\r\n7.00-14.00). Dopuszcza\r\nsię składanie ofert tylko w formie pisemnej w zamkniętej kopercie\r\nz dopiskiem „Oferta pracy na stanowisko Adiunkta”.

W przypadku pytań prosimy o kierowanie ich na\r\nadres e-mail: office@itpe.pl wraz z podaniem adresu e-mail, na który zostanie przesłana udzielona odpowiedź. W temacie e-maila z zapytaniem prosimy wpisać: „Pytania do oferty pracy na stanowisko Asystenta”.

Termin udzielenia odpowiedzi: do 3 dni\r\nroboczych.

4.   \r\nOgłoszenie wyników konkursu.

Przewidywany termin ogłoszenia wyników\r\nkonkursu – do 02.12.2024 r.

5.   \r\nPowołuję Komisję Konkursową w składzie:

a)    prof.\r\ndr hab. inż. Jarosław Zuwała – przewodniczący Komisji,

b)    dr\r\nhab. inż. Sławomir Stelmach prof. Instytutu – członek Komisji,

c)    mgr\r\ninż. Edyta Misztal – członek Komisji,

d)    mgr\r\ninż. Joanna Drożdżewska – sekretarz Komisji.

Komisja Konkursowa\r\nmoże zaprosić kandydata na rozmowę kwalifikacyjną.

6.    Ogłoszenie\r\nkonkursu następuje przez podanie jego warunków do publicznej wiadomości na stronie internetowej Instytutu oraz na stronie podmiotowej ministra właściwego do spraw szkolnictwa wyższego i nauki w Biuletynie Informacji\r\nPublicznej oraz na stronie internetowej Komisji Europejskiej w europejskim portalu dla\r\nmobilnych naukowców przeznaczonym do publikacji ofert pracy naukowców. 

Opublikował: Grzegorz Simla
Publikacja dnia: 10.10.2024
Dokument oglądany razy: 153
Podpisał: Grzegorz Simla
Dokument z dnia: 10.10.2024