Sposób dostępu do informacji publicznych będących w posiadaniu podmiotu tworzącego podmiotową stronę BIP, a nie udostępnionych w Biuletynie Informacji Publicznej.
Informacja publiczna, która nie została udostępniona w Biuletynie Informacji Publicznej Instytutu Technologii Paliw Energii udostępniana jest na wniosek, zgodnie z ustawą z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (t.j Dz.U.2018 poz. 1330).
Pisemny wniosek o udzielenie informacji publicznej można przekazać do Instytutu Technologii Paliw i Energii w jeden z niżej wymienionych sposobów:
Elektroniczna Skrzynka Podawcza - omówienie
Elektroniczna Skrzynka Podawcza zrealizowana jest poprzez elektroniczną platformę usług administracji publicznej (ePUAP).
W celu złożenia wniosku przy użyciu Elektronicznej Skrzynki Podawczej konieczne jest posiadanie bezpłatnego konta użytkownika na platformie ePUAP.
Dokumenty składane poprzez Elektroniczną Skrzynkę Podawczą muszą być podpisane ważnym kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub potwierdzone tzw. profilem zaufanym z platformy ePUAP.
Akceptowalne formaty załączników to: DOC, RTF, ODS, ODT, XLS, CSV, TXT, GIF, TIF, BMP, JPG, PDF, ZIP.
Llink do strony głównej ePUAP - https://epuap.login.gov.pl
Chcąc złożyć dokument przez platformę ePUAP, należy zalogować się na ePUAP i postępować według poniższej instrukcji:
1. Po zalogowaniu na ePUAP należy wybrać: KATALOG SPRAW, następnie: SPRAWY OGÓLNE
2. Wyszukać i kliknąć: „Pismo ogólne do podmiotu publicznego”.
3. Następnie zatwierdzamy wybór i naciskamy „Załatw sprawę”.
4. W polu „Wybierz urząd lub instytucję, do której składasz pismo” wpisujemy Instytut Technologii Paliw i Energii